Sömn med mera

Tiden går så fort, vi är redan inne i oktober månad.
Igår kom en från BVC på hembesök hos oss, hon var jätte trevlig. Kollade lite på Amanda och vägde henne och hon väger nu 3700 g, så hon har gått upp i vikt och det är ju jätte skönt att det går på rätt håll. Igår var jag jätte trött, hon vill inte riktigt sova på nätterna och det har varit svårt att vila på dagen. Där är ju så mycket man vill hinna med hemma också. Nettan och Patrik körde hem från BB igår med sin underbart söta Linnea och stannade till utanför oss då dom ändå hade vägarna förbi, va så länge sen jag träffade Nettan nu. Det va roligt att träffa dom alla 3 =). Får snart bli en träff snart igen så fort dom orkar.

Har inte blivit jätte mycket sömn i natt heller, hon vill inte sova själv och äter ganska ofta men dom sa på BB att hon ska få äta när hon vill "fri ammning". Faster Anna-Karin och farmor Ann-Britt kom förbi en runda idag då faster A-K hade köpt en pyjamas till Amanda, den var jättefin ♥. Vi tänkte försöka ta en runda på Valen idag men tiden gick och klockan blev så mycket så vi struntade i det. Körde till Ellan och Patrik en runda och skulle kolla på kläder till Amanda som Saga har växt ur. Passade på att väga mig när var hos Ellan och Patrik och har gått ner ca 11 kg, det är ju inte fy skam hihi. Det var roligt att träffa dom, det var ju ett bra tag sedan nu. Gjorde ett försök att äta på Mc Donalds men det gick inte så bra då Amanda ville äta (igen) så det var ut i bilen så hon fick äta. Min mat fick jag äta i bilen när hon var klar. När vi kom hem somnade hon, hon hade varit vaken jättelänge när vi va hos Ellan och Patrik. Vaknade till någon gång men blev lugn när hon fick kelat lite.
Sen tittade Ingrid och Bibbi in en sväng och hade presenter med sig och dom var så gulliga och hade rosor med sig till mig ♥. Amanda sover och det hade jag också behövt, har inte blivit någon vila alls idag så denna natten kommer säkert bli tuff då Amanda inte sover så bra på natten. Känner mig inte jättetrött men ändå lite sömnig. Svårt att förklara.

Nä får se om jag kan försöka att vila en liten stund i alla fall men tror hon vaknar snart och vill äta =).

Diana jag tänker på dig. Hör bara av dig om det är något. Kan ju träffas när du har lust och ork.

Natti natti


Kommentarer
Angelica

hej gumman vad roligt att du skriver i bloggen =) du får säga till när du har tid o träffas så kommer gärna jag inom o hälsar på =) kram

2010-10-02 @ 22:02:04
Josse

Hej gumman! Grattis grattis!!:) Jag kommer gärna och hälsa på dig när du har tid, lust o ork!:)Förstår om det är mkt nu, men hör bara av dig! Kraamis/ Josse och Nelly

2010-10-02 @ 23:26:31
Diana

Hej gummorna =).

Jag slutar 10,30 hela veckan nu som kommer, som det ser ut nu så jag kommer gärna in en sväng =). Alla fotosakerna är dessutom kvar i bilen sen jag var i småland :) Så säg du när du har lust för träff- jag vill alltid :) haha kram

2010-10-03 @ 20:45:49
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
marie

hej svejs kusin vitamin



ett stort grattis till ert underverk har inte varit inne på datan nu på ett tag så jag har helt missat att ni blivit föräldrar....som du vet har jag inte bil så kan ej ta mej ut o hälsa på o titta på underverket så om du har vägarna förbi någongång så får du gärna komma in på en kopp kaffe det hade varit skoj att träffas o snacka lite skit :0) ring mej gärna om du har lust att komma mitt nr e 42129 eller 0734026388.



kram o än en gång grattis

2010-10-06 @ 14:43:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0