Trött med mera

I helgen har vi inte gjort så mycket, känns som att jag har mest sovit bort helgen. Är så fruktansvärt trött, sover länge varje dag, matar Amanda när hon är hungrig för att sen somna om när hjärtat är hemma. Känns inte normalt att vara så trött som jag är. Amanda sover ändå ganska bra på nätterna, hon vaknar typ 1-2 gånger då hon vill äta och byta blöja. Hoppas man blir piggare snart.
Igår var vi och storhandlade på Maxi, behövde handla hem en massa bland annat blöjer, dom går ju åt =). 
Det är så roligt nu när Amanda tittar mer på en och kan följa lite med blicken, hon är så underbar mitt lilla hjärta. 

Vår älskade dotter Amanda ligger och sover hos sin pappa ♥.



Imorgon ska vi träffa familjerna Wadebro och Malm =), det ska bli såå roligt. Det skiljer 8 dagar mellan Iris + Love (tvillingar) och Amanda och sedan 8 dagar mellan Amanda och Linnea. Har inte träffat Nettan och Anna på minst 1 månad nu. Får inte glömma min kamera bara hehe, får passa på att ta lite bilder. 

Har funderat på mitt hår idag, funderat på att färga det i en lite mörkare färg men jag vet inte, är lite osäker. Har haft det lite mörkare innan. Tycker mitt hår känns så tråkigt men samtidigt har det tagit lång tid att få tillbaka min egen hårfärg. Beslutsångest haha. Nä får se hur jag ska göra. 

Nä funderar på att ta en dusch så man kan piggna till lite. Skriver mer då tid och lust finns.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0