Rubrik??

Tycker alltid att det är lika svårt att komma på någon passande och bra rubrik.
Mår mycket bättre nu, men tog det ändå lugnt i torsdags och va hemma och mös med min älskade dotter.
I går hade jag och Nettan bestämt träff i stan, men jag hade så mycket att tänka på så jag körde ifrån skötväskan med alla sakerna i, även min plånbok. Mötte upp Nettan på Valentaket och det blev en liten runda i stan. Hon var så söt så hon hade köpt ett ammningsarmband och en liten napp till oss ♥, jätte gulligt av henne. Sen gick jag in en runda på Lindex och köpte ett set med kläder till Amanda. 
Blev middag när hjärtat kom hem och sen kom hans föräldrar en runda. Men Amanda va inte lika road, hon hade inte sovit så mycket under dagen så hon var jätte trött, grät och va ledsen hela tiden. Vi fick henne till att somna vid tolv i natt. Hon somnar men max typ 10 min sen vaknar hon igen och så höll det på hela kvällen men hon sov ända till sex i morse så det blev många timmars sömn. 

Idag blev det till att köra till Trelleborg och handla igen för jag glömde handla kort och lite sånt igår. Så jag, hjärtat och Amanda körde in till Valen och köpte present till dopet, gick inom apoteket och köpte lite som vi behövde där. Sen blev det storhandling på Willys. Nu ikväll har Pia (min syster) och Johan varit här en runda och dom fick hålla Amanda lite, Pia skrattade jättemycket åt Amanda så hon spärrar upp ögonen jätte mycket haha. Hon tyckte det såg sjukt roligt ut. 

Imorgon ska vi på Sagas dop. Har fixat någon present nu men det som vi bestämde från början är där lite längre leveranstid än vi väntat så den får dom lite senare. Så nu ska man bara komma på vad man ska ha på sig imorgon. 

Nu blir det lite tv-tittande. 
God natt! 


Kommentarer
Josse

Hej gumman! Har inte ditt nr..Kan vi inte träffas nån dag snart? Hoppas allt är bra med lilla familjen! Pusspuss/ Josse (ballongslöööjfs)

2010-11-09 @ 11:48:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0