Mysig dag

Jag och Amanda sov länge idag, matade henne när hon va hungrig och sedan somnade vi om. Vid halv tolv åt hon och då ringde telefonen, kunde inte svara just då tänkte jag får ringa upp sen. Och sen ringde det på dörren, det var någon från Sekuritas som ville sälja larm men hänvisade honom till hjärtat. Blev lite stressigt då vi skulle vara hos Anna vid 13. Hann slänga i mig 1 macka och göra oss färdiga sen bar det av till Trelleborg. Mötte Nettan när jag hade parkerat och vi hade sällskap in till Anna då vi alla skulle träffas.
Det va jätte trevligt idag, vi va 3 mammor men 4 barn =). Vi pratade förlossning, barn och ja allt möjligt, det va verkligen jätte mysigt. Det ena barnet avlöste det andra med gråt, blöjbyte med mera men samtidigt va det så mysigt. Alla barnen är så söta. 
Det ska vi göra om.

Tänkte jag skulle ta en promenad med Amanda till Apoteket på sjukhuset så vi fick oss en promenad idag också men när vi kom dit var där stängt, stängde en kvart innan jag kom. Så jag fortsatte promenaden ner till Apoteket på Valen så det blev en ganska lång tur, och sedan upp till bilen som stod kvar hos Anna. När vi skulle hem blev Amanda jätteledsen och det va svårt att köra samtidigt men efter en stund slumrade hon till. Va inte hemma förrän vid halv sju nu i kväll och hjärtat kom hem vid sju.
Imorgon är det BVC igen och då får vi se hur mycket hon har gått upp denna gången.

Nu ska jag försöka sy på tavlan jag håller på med så den blir klar, har inte så mycket kvar nu. Kommer bild när den är klar.



Kommentarer
Hanna

Hej!

Vad väger lilltjejen nu? Är så nyfiken på hur fotona blev på Amanda och Alma. Vill du skicka några till mig:)? Tänk igår kom fösta snön och förra veckan var jag ute och gick i bara t tröja men nu skiner solen igen. Höstmös igår med tända ljus och varm soppa.



Hoppas ni har det bra

2010-10-21 @ 13:54:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0