Helgen

Igår skulle Diana med familj komma men söta Nathalie var lite krasslig så vi får bestämma en annan dag och träffas. Anita och Carl-Bertil (hjärtats fabror) var här en runda och hälsade på igår och dom hade Isabelle (nästkusin till Amanda) med sig. Igår var Amanda jätte ledsen på kvällen igen och ingenting hjälpte men till slut somnade hon, verkar precis som att hon är jätte trött men inte vill sova. Natten har varit hyfsat bra men i morse var hon ledsen igen, tog en timme innan hon somnade.
Idag har vi varit ute och gått en runda med Amanda, det var jätteskönt. Hjärtat har varit i Trelleborg och varit en runda på sitt jobb och lämnat lite papper, och där låg en present till Amanda. Hon fick ännu mer kläder men som tur var så var det lite större storlek =). Har fått sjukt mycket presenter, trodde aldrig att man skulle få så mycket presenter.
Idag kommer min storasyster med sina barn hit, dom har inte träffat Amanda ännu så det ska bli kul.

Jag kan sitta och titta på Amanda i flera timmar, älskar henne så fruktansvärt mycket. Kunde aldrig föreställa mig den kärlek man har till sitt/sina barn. Hon är så underbar min lilla skatt.

Nu vaknade mitt älskade barn så nu blir det blöjbyte och se om hon vill ha lite mat =).



Kommentarer
Anonym

när kommer bilder upp?

2010-10-14 @ 13:32:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0