BVC och denna dag

Igår var vi på BVC med Amanda och hon är nu 54 cm lång och väger 3840 g. Var också och hämtade hjärtats bil i Trelleborg då han hade lämnat in den på SAAB för det var något som skulle fixas då den inte gick igenom besiktningen. Det var första gången jag körde med Amanda i bilen själv, vad nervös jag var i början man vill ju inte det ska hända något, det behöver ju inte vara ens eget fel finns ju andra som kör som galningar.

Amanda var jätteduktig i natt, hon vaknade bara 1 gång och ville äta men när det väl var morgon så ville hon inte somna om utan hon var pigg och vaken.
Idag började hjärtat att jobba och Amanda har inte haft någon ro i kroppen, hon kan sova hos mig men när jag lägger henne så går det typ 5 minuter sen vaknar hon igen. Nu på kvällen har Amanda varit jätte ledsen, tror hon har ont i magen plus att hon säkert är jättetrött då hon inte sovit så mycket idag. Hon har varit såå ledsen så många timmar nu i kväll så nu är man helt slut, har inte kunnat vila idag i heller. Det skär så i hjärtat när hon är så ledsen och ingenting hjälper, nu ligger hon och sover hos sin pappa här i soffan.
Frida har varit här idag och hon hade presenter med sig till Amanda och även till mig. Frida är så kär, hon hade köpt jättefina kläder och bra kläder till Amanda och en barbapappa bok och en mumintrollen bok =). Hon hade också köpt en jättefin sån speldosa med fjäril. Hon hade även köpt ett halsband till mig då hon tycker att man glömmer mammorna.

Imorgon kommer Diana en runda och hälsar på =), ska bli kul att träffa henne har ju inte träffats på ett tag nu ju.
Nä får kanske gå och lägga mig snart, men känns som att Amanda snart kommer att vakna för att äta, det är snart 2 timmar sen hon åt så jag tror det snart är dags men man vet ju aldrig hehe.

Nä nu får börja göra mig klar för sängen.


Kommentarer
Hanna

Hej!

Hur ser det ut nästa helg för ett besök hos er för att se Amanda? Pappa och mamma vill också med men pappa är förkyld.

Kram kram på familjen

2010-10-09 @ 14:24:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0