40 graders feber och bartolinit

Var ett tag sedan jag skrev men det finns inte så mycket tid till att sitta vid datorn. I onsdags var vi på BVC då vägde Amanda 4200 g och är 56 lång =). I fredags kom Annika, Magnus och lilla Isabelle och hälsade på, det var jätte trevligt. Annars hände det inte så mycket sen i förra veckan mer än att jag var så fruktansvärt trött. Kände mig lite småkrasslig i helgen. I söndags skulle vi egentligen till Malmö men hjärtat fick köra själv då jag hade ganska ont då jag började få bartolinit och kände mig lite småsjuk. Vi skulle kolla på en ny vagn till Amanda, en Akta graco quattro tour sport,  det är en sittvagn som man kan sätta babyskyddet i när man ska gå en liten sträcka, skit smidigt och bara klicka i babyskyddet + att det finns mjuklift så man kan göra det till en liggvagn. Med tanke på att jag har en liten bil så är den vagnen perfekt att ha med sig då vår liggvagn är ganska stor så jag får fälla sätena och ändå är det trångt men nu med den nya vagnen så blir där mer plats över.
Lägger in en bild på vagnen men vår är mörkblå.   




I måndags hade jag jätteont av bartolinit och natten hade varit jobbig då Amanda inte ville sova och hon var så ledsen och det skär så i mitt hjärta när hon är så ledsen. I tisdags va det dags för träff hemma hos Nettan =). Vi va 4 mammor denna gången och 5 barn. Amanda hade en jätte jobbig dag och bara skrek och var ledsen och ville inte sova, hon somnade men sov bara typ max en kvart sen vaknade hon igen och hon höll på till typ 2 i natt. Igår kväll hade jag nästan 40 graders feber och mådde skit rent ut sagt, kände mig helt borta och ont som fasiken hade jag så hjärtat var så snäll och tog Amanda. Hade fruktansvärt ont i morse och bestämde mig för att ringa och boka en tid på sjukhuset, fick en tid 15.30 idag. Var fruktansvärt nervös för jag tycker det är så jobbigt med sprutor och sånt. Hjärtat körde mig in och väl där inne så var dom tvunga att öppna upp och tömma, fy fan säger jag bara men nu är det skönt att det är gjort för jag har inte lika ont längre. Har ju bara lite ont där dom öppnade upp. Så nu kan man sitta, gå och stå normalt igen utan att ha sjukt ont =).

Nä nu får jag gå och ta Amanda, hon är ledsen och gråter och hjärtat är trött och jag förstår honom han har bara sovit typ 4 timmar inatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0