Vilket väder!

Vilket väder säger jag bara, skulle jobba till 19 idag men chefen kom in lite över 16 och sa att jag fick nog köra hem för det va kaos ute, hon är så snäll och omtänksam. Packade ihopa och kom ut i detta blåsiga, kalla skit vädret. Var inte det lättaste att köra hem i heller, såg knappt vägen för det blåste så mycket snö. Sen var där ganska mycket vallar på vägen och dom såg man ju inte förrän dom var precis framför en. Kasade flera gånger när jag körde + att jag körde nästan fast en gång precis innan Klagstorp där var tjockt med snö. Jäkligt obehagligt att köra när det ligger så tjock med snö. Hade jag väntat att köra så hade jag nog inte kommit hem för dom vägarna vid oss prioriteras inte direkt dom tar alltid dom stora först och det förstår man ju. Hoppas vägarna är lite bättre till imorgon så man kan ta sig till jobb.

Nu ska jag snart ta mig o kragen och ut och fotografera, bara det inte är för kallt. Är bara jobbigt om det är för kallt.


Vad ska ni göra i helgen?




Kommentarer
Diana - [hobbyfotograf]

Ja man fryser röven av sig!!! :)

2010-01-27 @ 22:29:08
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0