Uppdatering

Har inte skrivit på ett par dagar men har inte mått så jätte bra, + att denna veckan har känts ganska tråkig. I måndags hände inte så mycket, man jobbar, kommer hem, äter sen är klockan så mycket. I tisdags jobbade jag till 19.00, ganska lång arbetsdag då jag började 7.30. Lämnade min bil på service igår, dom bytade en sak på bilen så nu är den i kanonskick hehe. Idag slutade jag 15.00 och det va jätteskönt. Imorgon slutar jag 13.00, det är så skönt att sluta så tidigt. Har mått lite halvkasst dom senaste dagarna och imorse vaknade jag och hade ont i halsen, inte kul alls så jag hoppas att jag mår bättre till imorgon.

Hjärtat har tagit semester nu och är ledig imorgon och hela nästa vecka, gottegris hihi, men han behöver vara lite ledig hade ju ingen semester under jul och nyår så han förtjänar lite ledighet.

Nu längtar jag till våren jätte mycket bland annat för värmen och naturen men samt att min kära vän Diana ska fotografera oss. Kommer bli jätte fina bilder =). Får försöka träffas snart igen.
Ska försöka fotografera lite imorgon tänkte jag =).

Ska bli skönt med helg. Har jättemycket att se fram emot =).



Kommentarer
Diana / Foto & Mammalivet

titt in! Ja fina bilder på er till våren är ett måste! Lika så lite grillningar :).

och liseberg tycker jag också! :)

Ja fotografera lite i helgen så vi får se lite bilder här inne :).



kram

2010-01-15 @ 08:30:51
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0