Nyårsafton

Va hos Diana och Pontus igår, det var super trevligt. Åt Taco till middag, glass till efterrätt och en massa godis och läsk haha. Vi spelade spel under kvällen hihi det var roligt. Såååå söta Hampus och Nathalie är, Hampus sa att jag va hans kompis =), han är så kär. Jag slutade att röka för 3-4 månader sedan men jag och Diana rökade vid tolv-slaget men det smakade inte så gott faktiskt. Om jag ska vara ärlig så smakade det skit rent ut sagt. 

Här kommer några bilder från spelandet igår

                        


Vi körde hem ungefär vid två-tiden men vi va inte hemma förrän vid halv fyra, va dimmigt och lite halt så jag fick ju köra försiktigt, va jätte trött den sista biten, va lite jobbigt att köra. Calle sov halva vägen hem.


Imorgon ska jag och Calle in till Malmö och kolla på en systemkamera som jag är supersugen på.
Känns den bra så köper jag nog den. Men vi får se hur det blir imorgon.


Önskar alla en god fortsättning på det nya året!





Kommentarer
Kerstin

Hejsan.

God fortsättning på det nya året !!!

Tusen tack. Ja Diana fick hjälpa mig med att lägga in bakgrunden i bloggen jag fattade inte ett skit =).

Hoppas det blir en kamera så kan vi ut och fotografera en dag skit kul....

Roligt om man är ett par stycken och sticker ut och fotograferar man hittar alltid något att fota =)

2010-01-01 @ 20:57:41
URL: http://fotografkerstin.blogg.se/
Diana - [hobbyfotograf]

Och jag håller med mamma att är man några stycken är det mycket roligare att fota :).



Tack för en trevli kväll igår :) spelet får vi spela fler gånger :)

2010-01-01 @ 22:23:45
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0