Ny kamera!

Vaknade vid kl 4 imorse av en jätte hemsk dröm, kunde inte somna om förrän vid kl 6.
Hade tänkt att köra till Malmö med hjärtat vid halv tio idag men vi sov lite länge så det blev lite senare. 
Körde in till MediaMarkt och skulle köpa en systemkamera, vi tittade lite och kände men bestämde oss för att köra till El-giganten och köpa den där för där fick men en DVD på köpet men när vi kom dit så fanns inga kvar, fanns bara uppe i Kalmar. Lite väl långt. Körde tillbaka till MediaMark och hoppades på att dom inte sålt slut för där va bara 3 st kvar. Där fanns kvar så jag köpte en :). 
Köpte även väska där man fick ett stativ till. Testade att fota lite här hemma men måste fixa lite med inställningar men lägger upp en bild som jag testfotat idag. Men kom ihåg det e första gången med en sån kamera :).

 

Ska ut och fotografera mer imorgon.
Så nu kan jag snart åka ut med min kära vän Diana och Kerstin och fotografera i naturen
och lära mig mer om fotografering :).




Kommentarer
Diana - [hobbyfotograf]

Mysig bild :) tagit lite foto ikväll får lägga upp dem imorgon efter jobb. :)

2010-01-02 @ 22:34:49
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Josefin

Haha, där ser man. Tjejen har blivit fotografi-tönt på gamla dar....;)

2010-01-03 @ 20:35:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0