Några dagar sedan.

Det var några dagar sedan jag skrev men jag har inte mått så bra. Sen har man jobbat, det tar mycket av tiden. I veckan som gått har det inte hänt så mycket, men helgen har varit rolig. Haha jag och hjärtat har spelat Super mario 3 och tittat på Karate kid nu i helgen, känns som man åkt 15 år tillbaka i tiden haha.

Igår va vi och åkte skridsko med Saga och Julia. Saga har aldrig åkt skridsko och Julia har åkt en gång med skolan. Saga va jätte duktig. I början va hon lite rädd men sen lossnade det hihi. Hon åkte själv men använde sig av en kon, för svårt annars ju, va ju första gången men hon ramlade ju också några gånger men hon tyckte det va lika kul ändå. Julia åkte själv utan kon så hon va också jätte duktig. Vi åkte i ungefär 2 timmar =). Jag tyckte det va jätte trevligt, det tyckte hjärtat också så det ska vi göra om fler gånger. Barnen va överlyckliga och hade jätte roligt och vill göra detta snart igen. Efter vi hade varit på ishallen så körde vi till MC Donalds och åt lite, va så hungriga. Sen blev det hem och bädda ner sig.

Idag jobbade jag lite extra men mår inte så bra så det blev 4 timmar.
Har legat nerbäddad sen jag kom hem, har så mycket jag hade behövt att göra men det går inte.

Nu blir det vila och sen Johan Falk =).





Kommentarer
Diana I foto & mammalivet

Inte kul att må dåligt! Hoppas du snart kryar på dig! Vi får ta och ses när du mår bättre!!

2010-01-24 @ 20:10:51
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0