Känns lite tomt!

Barnen sov länge idag, men dom behövde det nog hihi. Sen blev det lite mys framför tvn med Saga då Julia fortfarande sov. Väckte Julia en stund senare då vi va hungriga så det blev en mysig liten frukost. Lite bus och sen lite tv-spel. Dom provade att spela super mario men det gick inte så bra. När vi väl skulle köra och lämna dom så ville jag inte det, jag ville dom skulle stanna, och dom ville också stanna men det går ju inte vi ska ju jobba imorgon. Lämnade barnen och körde sen till Willys en sväng och handlade det vi behövde. 
När vi kom hem så va det så tyst och tomt, kändes nästan lite jobbigt. Saknar dom jättemycket. Dom får snart komma ut igen hihi. 

Hjärtat lagade inbakad fläskfile idag, mums gott som tusan. 
Har inte mått 100 nu ikväll faktiskt, känner mig trött och lite lätt illamående. Jag och hjärtat spelade lite spel nu ikväll också, haha det va kul.  
Nu ska jag snart göra mig iordning för sängen.

Sov gott!



Kommentarer
Jessica♥Mamma till Leia

sv: Tack så mkt. gjorde om bilderna på nätet gratis. Sidan heter www.picnik.com :-)

2010-01-11 @ 21:50:16
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Kerstin

Hej hej

ville bara skicka en snö hälsning =)

Här snöar det suck

Kram kerstin

2010-01-12 @ 13:22:41
URL: http://fotografkerstin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0