Full rulle

Igår jobbade jag till 17.00, sen körde jag hem och hämtade upp hjärtat som är förkyld för vi skulle till min mamma och äta middag och spela lite spel. Syrran och Johan kom också dit. Maten var supergod men mammas mat är alltid god. Sen blev det kaffe, godis och kakor, Mums haha. Spelade Trivial pursuit och jag och Calle vann då vi spelade parvis. Blev ganska sent igår men vi hade jätte trevligt. Passade på att fotografera lite hemma hos mamma för hon har så mycket prydnadssaker och sånt hemma haha. Kanske inte blev jätte bra men jag tycker dom är fina i alla fall!
Vad tycker ni om bilderna?

                         



Idag blir det bara slappa, så det händer inte så mycket idag.
Ska nog se en bra film nu tror jag.

Ha en bra dag!



Kommentarer
kerstin

Hej.

Ja du kan ju fota =)...

Jag tyckte fotona blev bra....

Men poängen är sen att du ska lära dig fota på M eller AV eller TV....

Då får man lära sig att ställa in allt själv ( ler )Slutartiden, Bländare, Iso, Spotmättning,Vitbalansen...

Visst lätt det jobbigt he he.

Kram kerstin

2010-01-06 @ 13:27:07
URL: http://fotografkerstin.blogg.se/
Diana - [hobbyfotograf]

Jätte fina foton gumman :) den förste bilden var häftig :)

2010-01-06 @ 14:13:52
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Jessica♥Mamma till Leia

Håller med Diana, den första blev super häftig.:-)

2010-01-11 @ 12:31:22
URL: http://mammajesssi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0