Frusen och trött

Är jätte frusen idag, fast det har jag ju varit dom flesta kvällarna senaste tiden. Men det konstiga är att det är bara på kvällarna jag är frusen, fryser riktigt mycket får ha täcke på mig. Är även jätte trött men det är nog många nu för tiden. Mår lite allmänt illa också idag, kan vara något som går. Hjärtat mår inte heller helt bra, han är förkyld och lite hängig.

Längtar till våren nu det hade varit skönt. Ska bli kul att kunna fotografera i naturen utan att behöva frysen häcken av sig. Ska fotografera min syster snart =), så får vi se hur bilderna blir. Får ju prova mig fram lite.

Känner mig riktigt tråkig idag så nu ska jag bädda ner mig framför tvn.
Hoppas jag mår lite bättre imorgon.




Kommentarer
kerstin

Hej på dig....

Skit kul att du köpte en kamera =)...

Ja i början är man så hmmm vad ska man fotografera ???

Men låt fantasin flöda det är bara att fota det man tycker om sen att kanske inte andra tycker samma skit i det skratt

Ja du fusen då är vi 2 =)

Nu vill jag se lite bilder här något har du väl fotat ????

Kram kerstin

2010-01-04 @ 21:38:49
URL: http://fotografkerstin.blogg.se/
Diana - [hobbyfotograf]

Jag sjunger en liten trudelut :). Jag är glad idag - du med?? Fnissar :). Påväg till jobb nu. Du måste stå som modell till mig i sommar ! Ja Calle med! I en fin klänning ! :) vi hörs! Kramar

2010-01-06 @ 10:19:11
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0