Fredag!

Efter jobb idag körde jag hem till hjärtat, vi tog en mysig fika när jag kom hem. Körde sedan till Angelica som jag inte träffat på länge, och hon får en besökare till och vem va inte det? Jo Tina som jag inte har träffat på flera år. Jag och Tina pratade alltid förr, dag som natt om allt. Det va riktigt kul att träffa Tina och Angelica igen.

Körde sen hem för hjärtat hade någon överraskning till mig idag =). Duschade och gjorde oss i ordning.  Vi körde in till Trelleborg oh åt på en resturang, det va jätte mysigt. Sen blev det bio. Vi såg Snabba Cash



Riktigt bra film detta, den va verkligen jätte spännande. Nu måste jag köpa boken 
Aldrig fucka upp, uppföljningen till denna filmen så man kan se vad som händer sen. 
Hoppas den är lika bra och dom gör film av den också. 
Bästa film jag sett på länge =).  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0