..........

Har inte skrivit på ett par dagar men har haft ganska mycket att göra och igår orkade jag inte.
I lördas träffade jag Susanne och Yvonne i Trelleborg, tog en fika och pratade lite. Sen träffade jag lillasyrran så vi tog en sväng i stan. Köpte boken Aldrig fucka upp =), köpte 2 linnen på Hm och en eyeliner. Hyrde några filmer innan jag körde hem. Hyrde Män som hatar kvinnor, hjärtat ville se den, sen tog jag Baksmällan haha den va rolig och Boot camp men den va så där.

I söndags va vi på dop, fösökte fotografera lite i kyrkan men det va svårt där inne. Men dopet va fint och trevligt.

Igår orkade jag inte göra så mycket faktiskt.
dag jobbade jag till 19.00, det va drygt idag faktiskt men vad ska man göra. Imorgon blir det jobb igen och ett läkarbesök under dagen. 

Näpp nu ska jag se på handbollen, än så länge leder Sverige men vi får se vad som händer. 

=) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0