Några dagar

Då var det dags att skriva lite igen, var ju några dagar sedan sist. Helt ärligt så har jag inte pallat att skriva.
I lördags körde vi in på Ikea en runda, jag ville ha ett nytt köksbord. Köksbord blev det men vi fick vänta tills dom hade stängt för att få det för dom hade det undanlagt och dom får inte köra med truck när där är folk. Körde sen in till Trelleborg och hyrde 3 filmer det blev Johan Falk Leo Gaut, Bronson och Gamer. Har bara hunnit se Johan falk. Ska se dom andra nu i veckan. I söndags gjorde jag ingenting, hade migrän hela dagen men hjärtat däremot han fick ett ryck och tapserade om i köket och fixade med vårt nya bord

Jag blev jättenöjd =). Han e så duktig.

Igår jobbade jag och idag var jag på utbildning i Malmö med en kollega om massa lagar och regler kring journaler med mera. Under lunchen gick vi in på Caroli city och åt lite och sen in i en butik där jag hittade en jättefin tröja så den köpte jag. Behöver förnya garderoben lite haha. Tog lång tid när vi skulle köra hem på grund av detta jäkla vädret. Sen från Trelleborg och hem var det ännu värre jag såg inte var jag körde, det blåste så mycket snö så man såg ju inget. Får se om man ens kommer ut imorgon.   



Kommentarer
Diana I foto & mammalivet

Så fint det blev i köket!!

2010-02-03 @ 08:41:57
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0