Vilken dag!

Jobba på förmiddagen idag, en kollega började kl 9 och när hon kom fick vi en present =). Sååå söt det var en body till bebis och den är jättefin. Jättegulligt av henne. Efter jobb skulle jag se om jag hittade present till hjärtat och det är inte det lättaste direkt. När jag var i stan så fikade jag och syrran först för jag behövde äta och sen gick vi in i några affärer och jag blev så kallsvettig och yr, kändes jättejobbigt. Ska till BM imorgon och ska höra med henne vad hon säger för det är ju inte första gången jag blir så.
Blev middag när hjärtat kom hem och sen slappade vi lite. Pratade sedan med mamma och hennes batteri på bilen hade lagt av så det blev till att ta bilen och köra dom så dom kunde köpa ett nytt.
Hoppade in i duschen när jag kom hem och nu slappar jag bara.
Tycker bebis kan komma nu! Längtar jättemycket efter bebis =). Nä nu blir det lite tv och sedan sängen.

God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0