Vecka 37

Är inne i vecka 37 nu snart vecka 38. Har halsbränna minst 1 gång om dagen, nerverna till benen kommer ikläm ibland och det gör så ont. Har börjat må illa igen, örk. Längtar efter vår bebis, vill den ska komma nu hihi. Börjar bli sjukt nervös nu inför förlossning och hela den biten. Men alla andra klarar det så då gör jag det också men det är ändå nervöst. Sista mötet på föräldragruppen på torsdag och min sista arbetsdag på torsdag sen ska jag gå hemma. Känns konstigt att man ska gå hemma men man vänjer sig nog. Hoppas verkligen att jag slipper gå över tiden, börjar ju bli så otålig haha. Längtar verkligen efter bebis, ska verkligen bli jättekul med barn.

Vilket trist väder det är idag, rena stormen ute. Idag har jag bara slappat framför tvn börjar inte jobba förrän kl 15 idag. Nä ska vila lite, känner mig lite trött sen får man väl göra sig iordning innan man ska till jobb.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0