Graviditet och denna dagen!

Idag hade jag sovmorgon och det var skönt. Hade tid på MVC kl 11. Togs lite prover och det visade sig att jag har socker i urinen och det va ju inte allt för vår älskade bebis hade lite hög hjärtrytm idag, BM såg lite orolig ut och nu är jag lite orolig. Ska dit igen på tisdag morgon. Kolla lite i mina papper från MVC och jag har endast gått upp 4,1 kg sedan jag var på MVC första gången.

Efter besöket på MVC körde jag hem till Pia och åt för jag började jobba kl 13 och var tvungen att ha något i mig sen blev det jobb fram till 17.
När jag kom hem hade hjärtat gjort typ en fläskpannkaka utan socker =) och baconet bredvid men gott som tusan va det, han är så underbar, tack hjärtat mitt ♥. Så nu blir det vila resten av kvällen, är trött och ryggen värker.



Kommentarer
Diana

bloggen blev kanon fin :)

2010-08-14 @ 13:02:53
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0