Sömn och graviditet.

Har sovit hyfsat bra inatt, det har varit svalt och skönt i sovrummet. Jag har lite svårt att vända mig på natten, magen har blivit lite tung =). Har bara fått 3 st bristningar än så länge och det känns ju skönt att man inte har fått så många. BB-väskan är nästan färdigpackad har några saker kvar som ska packas ner men har fått med det viktigaste i alla fall. Nu är det drygt 4 veckor kvar om jag nu inte går över tiden vill säga.

Vilar ryggen så mycket så möjligt nu på förmiddagen då jag börjar jobba kl 14 idag, hade sjukt ont när jag gick upp imorse men känns lite bättre nu. Tar en varm dusch sen och hoppas på att det känns ännu bättre i ryggen.

Ska lägga upp lite bilder men måste först lägga in dom på min nya dator så det blir kanske till helgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0