Regn och födelsedag!

Vaknade tidigt då min älskade fyller år idag =). Tänkte han skulle få några små presenter nu på morgonen så jag hade förberett några. Först fick han 3 små likadana och det var såna överstrykspennor i miniformat. Tänkte han får ha en present till och tog fram den andra, ett pennskrinn. Han ska ju plugga lite nu så då behöver han ett sånt. Han kan ju inte komma på någonting han önskar sig så det är det svårt. Tänkte ah va fasiken han kan få dom andra också, är ju kanske roligare och få presenter på morgonen. Han fick en stickad tröja och en T-shirt med tryck. Han behöver ju lite sånt. Vill ge han så mycket mer men kan inte komma på något.  

Hjärtat har kört till jobb och här sitter jag och har precis ätit frukost och det bara vräker ner där ute. Hjärtat ringde och berättade att jag får köra i typ 50 km/h för annars får man vattenplaning, så jag hoppas han har kört så nätt. Kommer ju bli dyngsur bara man ska gå till bilen. Här har kommit jättemycket regn och det står högt på vägen.

Nä får väl gå och göra mig i ordning, får ju köra i god tid så jag inte kommer försent till BM. Efter det blir det jobb.
Hoppas alla kör försiktigt idag!



Kommentarer
Hanna

Hej!

A-K tipsade mig om din sida så nu är jag inne och läser spänt vad som sker i din gravida vardag.

Har du haft vattenkoppor? Min gravida kompis var också och testade sig för att se om vi kunde träffas eller inte och då sa BM att det var ju lustet för där var en till (du) som ringt och skulle testa sig.E det lilla livet har spridit skräck i söder och så var det inte ens vattenkoppor han hade:)

Kram på dig

Jag skickar ett grattis härigenom till kusinen min.

2010-08-17 @ 21:34:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0