Några dagar

Har inte skrivit sedan i torsdags, men ska uppdatera lite nu. Sista dagen på jobbet var det ju och det kändes jättekonstigt. När jag slutade körde jag upp till Ellan en runda och tog en kopp kaffe. Sen blev det hem och göra sig i ordning lite, sista mötet med föräldragruppen på mödra. Sedan blev det en god middag på Harmony.

I fredags sov jag till jag vaknade och det var jätteskönt. Gick upp och slappade framför tvn. Diana kom och hälsade på och vi hade jättetrevligt, pratade bröllop och en massa sånt =). Sen fixade jag lite här hemma, tog undan lite saker och rensade lite bland våra blommor, vi har sjukt mycket blommor och stora så vi har inte plats med alla. Sen blev det Ikea med hjärtat, fick locka med han med att han kunde äta på Ikea haha. Han tycker om maten där, får ju locka han med något så han följer med haha. Skulle köpa skohyllor men dom var helt slut. Så typiskt. Men fick köpt det andra jag skulle ha, nya värmeljushållare, nya ramar till korten, en kruka och lite sånt. Dom skulle få in skohyllorna på söndag så jag hoppas dom har dom då så jag kan få lite i ordning här hemma. Fixade lite här hemma när vi kom hem.

Idag vaknade jag på lite dåligt humör men det blev bättre lite senare. Plockade undan lite här hemma och rensade bland lite papper. Mamma ringde och frågade om vi skulle med till Trelleborg en runda och gå på marknaden och det gjorde vi, mötte upp dom på övre men fy va det var svårt att hitta parkeringsplats. Hittade inget roligt på marknaden, är samma som alltid. Men va ändå mysigt att gå där en runda. Men fy vad jag fick ont i ryggen och min foglossning kändes fruktansvärt mycket, blev bara jobbigare och jobbigare. Körde sedan hem för Ellan, Patrik och lilla Saga skulle komma vid fem tiden. Blev pizza till middag tillsammans med dom, det va jätteroligt att dom kom ut =). Fick hålla Saga en stund idag men hon va inte på riktigt toppenhumör haha, lilla sötis.

Långt inlägg idag, men nu blir det inte mer idag. Nu ska jag gå och poppa lite popcorn.
Trevlig kväll alla!


Kommentarer
Anna-Karin

Hej du!

Idag e min sista dag hemma.... Känns konstigt att veta att imorgon ska jag vara på jobb HELA dagen OCH faktiskt jobba!!! Hur ska jag klara mig utan Ellis en hel dag - och hur dum blir man när man går hemma? Jag kanske inte kommer ihåg något sjukgymnastiskt alls...!?!? Nä, denna dagen gäller att få ut så mycket som möjligt av - vi ska mysa! Och det e babysim i eftermiddag och ikväll kör vi till Höör och hälsar på moj & pappa.

Ha det gott och klappa magen!

Kram kram

2010-08-31 @ 13:01:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0