Mysiga lördag!

Riktigt mysväder idag. Åskar lite ute nu =). Vaknade ganska tidigt idag av ryggen, den värkte som attans. Slängde i en maskin tvätt och sen körde vi till Trelleborg, först körde vi till Video mix, skulle hyra filmer till ikväll och hjärtat skulle handla lite blandgodis och fy fasiken vad sugen jag blev, det till och med luktade gott. Han köpte även energidricka som jag också är såååååååååå sugen på. Fy fasiken vad jag ska dricka det när jag kan sen haha. Körde till Maxi och storhandlade lite och där hittade hjärtat sockerfritt godis =). Får ändå tänka på hur mycket jag äter av det men är dock bättre än vanligt. 

Nu har jag plockat undan lite här hemma så nu ska jag slappa en stund. Sen kommer Nicklas och äter Tacopaj och kikar på en film i kväll. 

Trevlig kväll!!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0