Mår konstigt!

Igår va Nicklas hos oss och vi käkade och tittade på film. Senare på kvällen började jag må konstigt, hade ont i magen och mådde illa. Gick in i sängen och la mig en stund men jag somnade. Snäll jag är som somnar när man har gäster. Hjärtat väckte mig och jag mådde fortfarande dåligt, drack lite vatten och bäddade ner mig.

Imorse vaknade jag och hade jätteont i ryggen. Gick upp åt lite frukost och gjorde oss i ordning. Körde in till Ellan och Patrik och lilla Saga på en fika. Det va jättetrevligt. Körde sen bara hem om och hämtade kläder och sen körde vill till Diana och Pontus. Blev lite fotografering och sedan middag =) som var gott som attans. Sen bytade jag om och vi tog några bilder till tillsammans med hjärtat. Ska bli spännande att se dom sen =). Började må konstigt igen, mår illa och har jätteont i ryggen. När vi tog dom sista bilderna kände jag mig helt yr och svimfärdig. Mår skumt som fasiken och ryggen värker så det blir snart sängen för mig och hoppas på att må bättre imorgon. Det är ju jobbdag imorgon.

Sov gott!!


Kommentarer
Josse

Oj då! Var rädd om dej! Man kan må lite pyton även senare under grav. Men jag hoppas du tar det lugnt och ring KK om du är osäker! Kraam

2010-08-15 @ 23:00:12
URL: http://dinkan.blogg.se/
diana

batteriet dog i kameran igår när jag laddade in bildena så jag får fortsätta idag :)



hoppas bebis vill snart titta ut!

2010-08-16 @ 09:28:31
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0