Lite gnäll!

Måste gnälla lite, inte min dag idag. Ont som fasen i ryggen och trött som fasiken idag, känns som om man har varit vaken en hel vecka i sträck. Ovanpå allt så kunde vi inte komma på vad vi skulle äta idag så det blev sen middag idag och det gör ju inte humöret bättre att jag går hungrig för länge. Blir alltid på dåligt humör när jag inte äter när jag börjar bli hungrig. Fick papper från Försäkringskassan idag som jag skulle fylla i som man inte fattar så mycket av men vi får se om det har blivit rätt annars får jag väl inte mina pengar. Så nu har jag gnällt färdigt. 

Nu fyller snart mitt hjärta år och jag vet inte vad jag ska köpa till honom. Vill köpa något han vill ha men han vet inte själv vad han vill ha så det är inte så lätt. Någon som kanske har något förslag på vad man kan köpa till sin älskade man? 

Nä nu ska jag bädda ner mig här i soffan med boken jag håller på att läsa.   


Kommentarer
Josse

Tack:) Jodå, nu är det bra!

Hoppas allt är bra med dej med, snart dax ju..wihoo! Får ha bebisträff sen då, och lära dem allt om ballongslöfsar, haha! kraaam

2010-08-11 @ 23:54:17
URL: http://dinkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0