Lite av varje

Så mycket vatten vi hade här igår, trodde bilen skulle dö när jag körde i det djupa vattnet efter jobb. Hoppas det inte blir mer översvämmning. Fixade middag och gjorde en tårta till hjärtat igår =). Hjärtats föräldrar kom in en liten runda och grattade honom och dom hade lilla söta Ellis med sig =). Han är så söt.
På kvällen kom Pia, Johan, Viktor och Marcus ut och hjälpte till att äta upp tårtan.

Idag jobbade jag förmiddag, tog det lite lugnare på jobb idag. När jag kom hem la jag mig på soffan och somnade, sov i nästan 2 timmar. Middag när hjärtat kom hem, mådde inte bra efter middagen så jag la mig på soffan och somnade igen. När jag väl vaknade igen så tittade jag och hjärtat på en film.

BM ringde idag och meddelade provsvaren ang vattenkoppor och det såg bra ut, jag hade haft det och det är ju bra att veta. Annars är det full rulle i magen som vanligt hihi. Var ju hos BM igår och då hade hon jättesvårt att höra hjärtljuden för bebis kunde inte ligga stilla, så jag fick sitta upp när hon skulle lyssna men det va svårt för henne att höra.
Ohhh blev sjukt törstig nu.

Har försökt att kolla statistiken här inne på blogg.se men det står på 15/8 och endast 1 besökare, mer än min som är så???

Nu ska jag hämta lite vatten och kolla på livet på BB =).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0