Kalas

Idag har vi haft gäster hela dagen. Hjärtats föräldrar och syster med familj kom vid 12 tiden, vi började med en fika. Sen blev det tårta men jag har inte kunnat hjälpa hjärtat idag, ska ta det lugnt och sen har jag börjat få problem med benet, det bara hugger till och så känns som att benet försvinner det gör riktigt riktigt ont. Så hjärtat har fått fixa allt idag. Va jätteroligt att träffa alla idag. Sen kom min syster och hennes sambo och min andra syster och hennes familj.

Har mått lite illa i förmiddags men det försvann efter någon timme. Bebis rör sig mycket, men nu vill jag bara att bebis får för sig att komma ut hehe. Längtar som tusan.

Imorgon är det jobb men börjar inte förrän på eftermiddagen så det är ganska skönt med lite sovmorgon.
Fasiken va trött jag blev. Sugen på att bädda ner mig i soffan och se en bra film. Får se om man hittar någon film bara.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0