Graviditet

Jobbade på förmiddagen sen va det hem och vila. Föräldragrupp på eftermiddagen, pratade om förlossningen och smärtstillande. Fick titta på en avslappningsfilm en stund men vi har redan sett den hihi, vi har den här hemma. Nu närmar det sig med stormsteg. Sen blev det middag ute.
Bebis har rört sig mycket i natt, har haft lite ont i magen under natten och har inte kunnat vända mig men känns bättre nu. Gick upp vid 8, vill inte sova för länge, så än så länge har jag bara slappat i soffan, börjar inte jobba förrän kl 13 idag. Diana mailade över graviditetsbilderna hon tog på oss i helgen, har inte kikat på dom än men det ska bli spännande att se =). Hon är verkligen jätteduktig. Hon fotograferar barn och massa annat också. Tänkte hon skulle ta bebisfoto på vår älskade bebis när den kommit =).

Ikväll när jag kommer hem från jobb får jag slänga in en maskin tvätt.
Nä nu får jag gå och göra mig i ordning lite.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0