Gäster

Sov inte så länge idag som jag hade tänkt vaknade redan vid kvart över åtta. Gick upp vid nio och vi bestämde oss för att äta frukost på Mc Donalds för en gångs skull och dom brukar servera frukost mellan 9-10 men när vi kom vid kvart i tio så hade dom inte ens öppnat och jag var skit hungrig. Körde till Maxi för vi skulle handla till tårtan och det. Fick handlat vad vi skulle och körde hem. Försökte äta lite men jag mådde inte så bra, hade konstigt ont i magen. Kom i perioder. Gick in och la mig en stund medans hjärtat började fixa lite med tårta och så. Tårtan blev jättegod.  Fick ta mig upp ur sängen och fick plockat undan lite och tvättat lite. Vid tre kom mamma och Ingemar och skulle fira hjärtat. Han fick ett badlakan där det står pappa på =), det var jätte fint. Har precis tagit tvätten och nu blir det bara till att slappa, kommer fler gäster imorgon så det blir en del att göra.

Sitter och funderar på att åka in till Ikea en dag i veckan, måste ha något skåp eller hylla till våra DVD filmer. Får åka in och kolla vad dom har. Funderar också på att köpa ny matta till vardagsrummet och nytt bord men har kollat på Ikeas hemsida och dom har ju för det mesta bara såna låga bord vi vill ha ett som är ungefär 60 cm högt, något i stil med det. Får se hur det blir =).

Nä får se om vi kan ta och fixa lite middag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0