Fredag!

Japp nu har jag fått rätt på min blogg =), nu får den se ut så här ett tag.
Jobbade mina timmar idag och sen blev det middag när jag kom hem. Va så trött så jag orkade inte ens köra och tanka efter jobb, skit jobbigt att vara så trött. 
Pia och Viktor kom ut en runda nu ikväll, det var trevligt. 

Ohhh jag är såå sugen på godis och läsk, skit jobbigt får ju inte äta och dricka sånt. Men fy fasiken vad det hade varit gott. 
Imorgon blir det till att tvätta och lite sånt. Nä nu ska jag snart bädda ner mig och sova lite, sängen kallar hihi.   



Kommentarer
Diana

så kul att läsa din blogg :) roligt att du börjar bli mer aktiv nu :)



min mobil är död så jag skickar hemnumret till dig på fejjan!

2010-08-13 @ 23:18:17
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0