Blogga igen!

Blev sugen på att börja blogga igen efter att ha läst Dianas blogg =). Tappade intresset lite innan men nu är jag sugen på det igen.

Har hänt en massa sedan sist jag skrev. Vad gäller min graviditet så har jag foglossning, problem med ryggen, järnbrist och graviditetsdiabetes och massa sånt men det är väl sånt vissa får när man är gravid. Det är värt det i slutändan =). Längtar så mycket efter vår bebis. Full rulle i magen nu för tiden haha.

Semestern har varit bra och Diana har flyttat närmare mig =).  

Idag har jag jobbat mina 4 timmar, träffade läkaren på mödra och varit hos hjärtats föräldrar då hans pappa fyller år idag. Nä nu får det snart bli sängen är jättetrött.

Hoppas på många läsare och kommentarer =).

Natti natti.


Kommentarer
Diana

ja vad kul att du tagit upp bloggandet igen =) hoppas den håller i sig och att du börjar när bebis är ute :) då kan man följaer lite bättre =)

2010-08-10 @ 09:14:09
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Josse

Kul att du vill blogga igen:)

2010-08-10 @ 16:33:45
URL: http://dinkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0